Головна‎ > ‎

Оборонна свідомість і популяризація готовності захищати Україну!

опубліковано 7 лют. 2020 р., 01:06 ТОКЦТКСЕУМ
  
        

    6 лютого 2020 року на базі Тернопільського вищого професійно-технічного училища ресторанного сервісу і торгівлі, науково-краєзнавчим відділом було проведено обласну розширену виробничу нараду-семінар за участю викладачів предмету «Захисту Вітчизни» та директорів з навчально-виховної роботи з питань нормативно-методичного та організаційного забезпечення щодо проведення заходів з національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання дітей та молоді у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. В ході роботи проведення наради-семінару було висвітлено питання щодо презентації роботи з національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання, підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до служби у Збройних Силах України, організаційне та методичне забезпечення, технічні вимоги і завдання щодо проведення І етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), формування соціально-громадянських компетентностей учнівської молоді засобами виховання патріотизму, мужності, захисту української держави на прикладах випускників професійних (професійно-технічних) навчальних закладів, які воювали на Сході України. Крім цього в роботі наради-семінару брали участь та провели завідувач та методист науково-краєзнавчого відділу центру Михайло Фалінський, Олег Роган, представники громадської організації «Спілки офіцерів України» Олександр Варакута, т.в.о директора Тернопільського ВПТУ ресторанного сервісу і торгівлі Марія Денисюк, лейтинант 44 артилерійської бригади Юлія Шкура, майор Сергій Тетерук. Підсумком роботи обласної наради-семінару було вироблено подальшу Стратегію розвитку та впровадження Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») та роботи районних, міських штабів щодо забезпечення виконання завдань стратегії розвитку національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання серед дітей та учнівської молоді.

Comments